понеділок, лютого 21, 2011

Важкий понеділок: Ablaze in Hatred

Кхм, назва рубрики безсовісно запозичена з наших радіо або телебачення (не проблема в інший день назвати важкими середу або четвер), і зараз я, поглядаючи на запахущу каву, слухаю Джонні Ленга (хотів написати - Еден Брент, але якраз музика змінилася), а написати збираюся про зовсім іншу музику.

Я не один раз розповідав про величезну колекцію музики різної важкості, яка дісталася мені від одного товариша, що починав з The Prodigy, ще до того, як почав грати в орлянку. Якийсь час я ще плекав надію на те, що переслухаю все, хоча би з самоосвітньою метою. Але це анріал, хіба що зовсім перестати слухати ще й те, що мені подобається давно і надовго :) Тоді я почав нещадно патрати колекцію, видаляючи альбоми й дискографії, й залишаючи інші після бліц-прослуховування. Безжально відправлялися у небуття одні метал-кори й дези, і залишалися інші - на більш детальне ознайомлення.
До кінця абетки я ще не дійшов, але щось потягнуло мене до початку списку. Ну, думаю собі, а раптом я тоді був надто м'який, непослідовний, поназалишав собі барахла, нікуди буде нове складати скоро...

Я і не помітив, як закінчився альбом. Спочатку один раз, за ним і другий.
Да-да, грали саме названі в заголовку, ем... (хлопці? мужики? чуваки? рібята? щось нічого не пасує) панове. Українською назва їхнього гурту перекладається як "Палати ненавистю". Мило, правда ж?
На сайті пишуть про банду:
2004 року в Хельсінках (це Фінляндія, ось так) двоє друзів, Juhani Sanna та Mika Ikonen (не берусь перекладати імена, хех)), вирішили робити музику, яка була би темною, повільною, і водночас дуже важкою та атмосферною. Ну далі, як водиться, підготовка до промо реліза, робота "на студію"... важко уявити собі інші умови для такої музики, чесне слово, та й, певно, не треба. Все-таки це не фолк, для якого якраз притаманна "вулична", низова форма побутування. Ця ж музика - тою чи іншою мірою - театр, що потребує декорацій тощо.
Навесні 2005 року до них приєднались (від'єднавшись від інших банд) барабанник Antti Hakkala та басист Miska Lehtivuori.
І понеслась.



Останні новини на офіційному сайті датуються 13 вересня 2010 року (на їхньому майспейсі та сама дата, й жодних новіших новин).
Живі вони чи ні, лишилися треки, і деякими з них не гріх підозвучити, скажімо, "Метрополіс" Ланга :)

На цьому ваш покірний слуга повертається до дещо солодкавого Джонні Ленга, допиваючи останні ковтки кави. Слухайте музику - і до нових зустрічей в ефірі!

Немає коментарів: