вівторок, лютого 22, 2011

Dave Brubeck Quartet - Koto Song



доки я заново відкрив одну вже чуту колись команду, і тепер активно закладаю її сторінки, знайшов у пошуку відео до композиції, яка мене вразила, ось цього Брубека.
Брубека, напевно, можна не любити. надто він, е-е… аеродинамічний. немає потертостей, все вимито, вичищено, і блищить, як асфальт під дощем… а може, це і є дощ, і є авто, і двоє в автомобілі — на задньому сидінні, і не розібрати, кольоровий фільм чи ні…
за це можна і любити Брубека. або, принаймні, слухати.
а слухати його можна завжди і всюди. він, як мені здається, пасує, до будь-якої життєвої ситуації.
непомітний, як добрий дизайн.


доки я це пишу, все думаю, як багато запитань ставити одразу.
адже ось, потрібного відео просто нема у природі, і що порадите? робити своє? а чим? я зараз в такому настрої, мені бракує якихось абстрактних, трохи гранжових за відеорядом, кліпів. чим це робити?
де списки фільмів, які у паблік домейн? (я колись знаходив, але хто раптом знає)
взагалі, з цими відео все зовсім не гладко, суто кліпів так і взагалі одиниці, треба якось і з них показати щось. концертні записи, це, на мою думку, вже для тих, кому цікавий не тільки звук. а й артист. (ох, у Брубека з віком ніс взагалі став як у Піноккіо)))

є ще музичнообразні фільми, які я потроху передивляюсь, розповідати про них?

ну і традиційне — атчіво люді нє лєтают?

гарної ночі вам.
любітеся, слухайте музику, і — до нових зустрічей в ефірі.

Немає коментарів: