«Цьогорічний кінофестиваль у столиці можна вважати одним із найвдаліших за всю історію його існування.»
«глядачі могли побачити призерів останніх Канн, Венеції та Берліна, добірки нового сербського та, ширше, східноєвропейського кінематографа, ретроспективу бельгійського майстра Андре Дельво, програми фільмів про Голодомор і біографічних стрічок про видатних митців «Сенс життя — сенс мистецтва».»
«глядачі могли побачити призерів останніх Канн, Венеції та Берліна, добірки нового сербського та, ширше, східноєвропейського кінематографа, ретроспективу бельгійського майстра Андре Дельво, програми фільмів про Голодомор і біографічних стрічок про видатних митців «Сенс життя — сенс мистецтва».»
Фотозвіт з Moloko Music Fest
http://www.azh.com.ua/newspage.php?subaction=showfull&id=1226005528&archive=&start_from=&ucat=5&
«Обговорюючи Аліну, люблять згадувати Регіну Спектор чи взагалі Торі Еймос, проводити якісь паралелі й доводити якісь дурниці. Обидві - рудоволосі, обидві грають на фортепіано… але, де була Торі в свої 19? Хвилюючу підшкірну музику Торі Еймос почала писати після пережитої травми: її зґвалтував «фан». Вони абсолютно різні. Наступні для порівняння – сестри С'єрра і Б'янка. В нещодавньому інтерв’ю для журналу «Афіша» Аліна зізнається, що «CocoRosie найбільш схожі. Ось я їх дійсно багато слухала, і вони мені подобаються. Але у нас трохи різна концепція. …CocoRosie явно прагнуть до оригінальності, до якоїсь цікавої альтернативи. У мене все простіше, тривіальніше, чи що. Природніше» - й надалі залишаючись скромною, підсумовує вона.»
«Обговорюючи Аліну, люблять згадувати Регіну Спектор чи взагалі Торі Еймос, проводити якісь паралелі й доводити якісь дурниці. Обидві - рудоволосі, обидві грають на фортепіано… але, де була Торі в свої 19? Хвилюючу підшкірну музику Торі Еймос почала писати після пережитої травми: її зґвалтував «фан». Вони абсолютно різні. Наступні для порівняння – сестри С'єрра і Б'янка. В нещодавньому інтерв’ю для журналу «Афіша» Аліна зізнається, що «CocoRosie найбільш схожі. Ось я їх дійсно багато слухала, і вони мені подобаються. Але у нас трохи різна концепція. …CocoRosie явно прагнуть до оригінальності, до якоїсь цікавої альтернативи. У мене все простіше, тривіальніше, чи що. Природніше» - й надалі залишаючись скромною, підсумовує вона.»
Приходьте на творчий вечір Шувалової
в Києві в рамках літвечорів Клубу творчої молоді, за сприяння прекрасного Романа Скиби :)11 листопада, 18:00
видавництво "Смолоскип", вул. Межигірська, 21, 3-й поверх
Ніно Катамадзе з новим альбомом "BLUE" у Львівській Опері
13 лис 2008 о 19:00
http://vkontakte.ru/away.php?to=http%3A%2F%2Fwww.dikart.com.ua%2F
"Ніно Катамадзе та "Insight" - музиканти, які завжди збирають аншлаги по всій Україні, автори альбомів “Black” і “White”, які зразу ж після релізу набули шаленої популярності та стали культовими. Їх слухали всі: від таксистів до послів. На превелику радість прихильників, Ніно Катамадзе та "Insight" записали довгоочікуванний, третій альбом "Blue".
"Ніно Катамадзе та "Insight" - музиканти, які завжди збирають аншлаги по всій Україні, автори альбомів “Black” і “White”, які зразу ж після релізу набули шаленої популярності та стали культовими. Їх слухали всі: від таксистів до послів. На превелику радість прихильників, Ніно Катамадзе та "Insight" записали довгоочікуванний, третій альбом "Blue".
Саме тому, новий альбом "Blue" - це сім абсолютно нових композицій і три незвичні версії таких відомих і улюблених "Olei", "Once in the street" i "Violets". Це експеримент, спроба поєднати імпровізацію з класичними партитурами, чітко розписаними партіями для кожного інструменту оркестру.Презентація нового альбому "Blue" Ніно Катамадзе & Insight відбудеться 13 листопада на сцені Львівського Оперного Театру в супроводі Державного Камерного Оркестру "Київські Солісти" під керівництвом молодого та талановитого диригента Ігоря Розумовського. Вартість квитків: 80-700 грн."
У Берліні показували фільм про зґвалтування німецьких жінок радянськими солдатами
http://www.azh.com.ua/n.php?subaction=showfull&id=1224750543&archive=&start_from=&ucat=5
«Фільм про зґвалтування німецьких жінок радянськими солдатами напевно шокує Німеччину, розбурхає образу на росіян і стане поштовхом до диспуту про мораль на війні, припускає кореспондент The Times Роджер Бойес. Він підкреслює, що темою німецької картини "Жінка в Берліні" (...) став злочин, про який всі мовчалиa.У основу сценарію покладений щоденник німецької журналістки Марти Хіллерс, який вона почала вести в берлінському бомбосховищі 20 квітня 1945 року, - в день народження Гітлера, за десять днів до його самогубства. Вона оповідає, що за перші декілька днів після узяття Берліна була неодноразово зґвалтована радянськими солдатами. Така ж доля спіткала багато сотень тисяч німецьких жінок.»
Апокаліптичне бачення Лондона