пʼятницю, грудня 22, 2006

.txt | Новий блокнот

Я їду, кажу я мамі.
Тим більше, що навряд у мене вийде
залишитись на вихідних і писати.
Але квитки вдається взяти тільки
на 3.20 ранку -
півночі сидіти на вокзалі, й читати
зовсім не хочеться, натомість -
повна голова навіть не слів, а
цілих рядків; останнім часом так
трапляється, але зазвичай не маю часу
(то вранці) або сил (вже після роботи);
а тут таке!
Мало того, у мене з собою ручка,
подарована гарним харківським другом,
гарним бійцем, поетом,
а що я повикидав усі папірці вдома,
то почуваюся, скажімо, не вельми,
не вельми.

Тож перше моє придбання у подоріжжі -
це новий блокнот, такий,
на пружині.
Я дивлюся на нього, і думаю -
ось воно, саме те, що треба.
Дякую видавництву "Школярик",
яке у чужому місті подарувало мені
можливість писати.

Новий блокнот на пружині, workbook,
зелений, із бабкою
на обкладинці

Немає коментарів: