вівторок, травня 24, 2011

50 ways, 2 times (actually 3)

Привіт, сьогодні — дещо незвичний для мене випуск, оскільки… е-е… звісно, я прокинувся сьогодні вранці :)) але річ не в цьому. Нова музика на якийсь час не вабить, може тому, що хорошої нової останнім часом не траплялось, і я почав слухати із старих запасів.
Бред Мелдау — це просто потрясний музикант, що зрозуміло, адже він джазмен. Під подібну музику можна їсти, кохатися, писати вірші, малювати, йти на роботу… словом, жити.
Але коли сьогодні я почав шукати потрібну пісню на трубі, то наштовхнувся на «оригінал».

Хоча, чесне слово, це 2 зовсім різних композиції ;) — з однією класною назвою.

І хоча мене так і підмиває сказати «а джазова краща», насправді оригінальна пісня теж велми гарна. Просто інша. Іншого жанру ягода :)


Гарного дня вам, і доброго настрою!
Зустрінемось в ефірі!

п.с.
я просто не можу оминути увагою ще одну кавер-версію:




ви мене розумієте :)

Немає коментарів: