четвер, квітня 28, 2011

SunSay - Будь слабей меня



Ну, здрастуйте, любі мої слухачі й глядачі!
Цього разу, всуціль отруєний весною, димом багать (і тим самим, що завжди відволікає від роботи… а-а, згадав — прокрастинацією), я несподівано натрапив на кліп одного з учасників гурту 5'Ниця. Гурт, само собою, давно вже покоїться на вінтах меломанів, а мені тільки з цього кліпу, що я його вам пропоную, стало зрозуміло, для чого були всі ці штудії «чорного» вокалу. Тепер сподіваюсь, це не кульмінація (не те що там кінець). Попри мою віддаленість від сучасної вітчизняної естради, експеримент стає дедалі цікавішим.
А що кліп? У на незрозуміло-фотографічному тлі (ну так, це поле, але що нам до поля) стоїть ще менш зрозуміла жінка, оточена образами фронтмена — і йому, і стилістам — однозначне браво.
Особливо в кінці, що, може, і не прояснює ліричного сюжету, але увиразнює: може, жодної жінки там і не було.

Я люблю вас.
Що означає — ми ще обов'язково зустрінемось.

Немає коментарів: