вівторок, вересня 16, 2008

Четвертий день форуму видавців

Четвертого дня всі були потомлені на стільки, що відвідувань ранкових заходів годі було сподіватися. Я перестала чути свій будильник. Я вже не знала, куди саме зрана ми повинні йти і чи взагалі повинні, наскільки те "повинні" гнучке. Знаєте, прикро, але під час форуму переважно вмикається така собі програма мінімум: відвідати хоча б ті заходи, де тобі особисто потрібно читати. Хочеться більше, але ще хочеться спати, їсти, перекинутися кількома словами за пивом з друзями, як би не було шкода прогавити щось, що десь там без нас відбувається.

4-го дня я була лише на читаннях, які називались "Урбаніка: місто і поезія". Там було мирно і затишно, але не людно, мабуть, через те, що я була там наприкінці. Інтер"єр урбаністичних читань ви бачите на фото.


Ще вдалось заскочити на хвильку в Порохівку на "Перші гітертестові читання", але я так і не зрозуміла, ані чому вони гіпертекстові, ні чому перші.


Читати того дня мені довелось на організовуваних Олегом Коцаревим "Історіях метаморфоз", присвячених метафоричній поезії. Треба сказати, що це було для найприємніше читання цього форуму. У читаннях брали участь помірна кількість учасників (Остап Сливинський, Юля Стахівська, Катя Бабкіна, Артем Антонюк, Богдан-Олег Горобчук і я) і були глядачі, тобто люди, які не є поетами/письменниками, а просто прийшли послухати. Модерували Коцарев і Горобчук, які не просто оголошували, а й розповідали якісь цікавинки про кожного наступного автора.


...а в сусідньому чорному залі театру "Воскресіння" після закінчення декламування метафоричної поезії розпочалась презентація сайту "Гоголівська академія", і розпачась, власне, дуже непоганим музичним виступом Миколи Шпаковського (Барета). Після декількох його пісень, я ще встигла на кінець аудіопоезії "Хлопчик-дівчинка", організованої видавництвом "Маузер". Майже нічого не чула, окрім добре відомих віршів Діми Лазуткіна і кольорових колготок ведучої Юлії Бурковської. До речі, виявилось, що на дисках із аудіопоезією, які активно почали роздаровувати і продавати, була записана зовсім не аудіопоезія. Тому, якщо у вас є такий диск, відкрийте, послухайте, поміняйте.


На джаз увечері я вже не пішла. Не подужала.